Bakom mina solglasögon

Vilken perfekt avslutning det blev på ledigheten!
grillfest, uteservering och chill i picassoparken! Fick till och med finbesök av Ida och Vickan som kom ner och festade med oss, riktigt roligt... och SOL!
Kanske lite dåligt med det under grillkvällen men vi trotsade molnen och grillade i alla fall. Putte hade med sig gitarren så det blev till och med lite vacker (tvek) allsång.. Senare på kvällen hos Martin tog vi musikvalen till en högre (tvek igen) nivå och slänge på gamla nittiotalsdängor och ja, man kan fortfarande texten..
Söndagen blev det fika på stan och slapp i picassoparken med solröda kindor som resultat.
Kan man annat än att älska våren i Halmstad!



grill


Allsång


Chill


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag förstår om sången inte blev så bra när jag inte var med...

2010-04-13 @ 11:07:02
URL: http://roosord.blogg.se/
Postat av: Hängivet fan

Hej. jag är en tjej på 14 jordsnurr som brukar läsa din blogg. jag gillar de bus som du och dina kompisar bruka göra. uppdatera gärna. tihi.

Hej då.

2010-10-23 @ 16:10:35
URL: http://fjortonjordsnurr.blogg.se/
Postat av: Josephson

Hej! Vad roligt och vad tråkigt att jag missat din kommentar och slutade skriva, tyvärr började skolan ta över mer och skrivandet i bloggen betydligt mindre! Ska försöka hinna med o skriva igen och hoppas du fortfarande kikar in med jämna mellanrum :)

2011-09-08 @ 22:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0