Halmstad-Burseryd, Burseryd-Halmstad

Väldigt spexig helg, kunde slutat var som helst mellan Halmstad och Burseryd.

Började i alla fall med att det var födelsedagsfest hemma hos mig, och jag var nykter på grund av min förkylning. Det var väldigt roligt att se fulla männsikor hoppa och studsa till Carolas I evighet, vilken sjukt dålig musiksmak man får när man är onykter, mig själv inkluderat!

På lördagen var det dags att testa bilens vinterkunskaper, den klarade första testet, att ta sig ut insnöad från parkeringen, sen var det halkbana hem till Småland, stod bl a en lutande buss i diket som påminde om att hålla hastigheten nere. Även detta gick alldeles galant. Hemresan idag gick nästan lika bra, gled lite ibland men inga incidenter, det beror nog dock mest på den superba bilföraren (jag).

Har blivit riktigt mat-bortskämd i helgen, först middag hemma hos mormor på lördagen sedan en massa mat på jobbet och till slut chicken enchiladas hemma hos mamma på söndagkvällen som räckte till frukost idag..Yeah

Nu var den helgen jobbad i alla fall och hör och häpna kommande helg har jag inget inplanerat..än. Kan undra vad man ska göra, har inte stått inför detta dilemmat på evigheter.. plugga antagligen.. bläh

Varför inte lägga upp ett sjukt gammalt kort liksom?



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vad synd att du hade bokat upp fredagen redan. Blir förmodligen skidåkning på isaberg med lite afterski hemma annars!!

2010-02-24 @ 12:09:59
URL: http://roosord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0