Honey! I'm home!

Tillbaka i Halmstad igen efter 16 timmars tåg från Åre. Det har varit en sjukt galet rolig vecka med väldigt många nya internskämt och om jag ens börjar dra dem här så är det bara 7 personer som skulle tycka det var roligt.
Men några minnen som kommer stanna kvar länge var när vi stod i -25 i kön in till bygget och började sjunga och dansa för att hålla värmen och det slutade med att vi fick nästan hela kön till att dansa och sjunga med, roligare än när vi kom in sen. Och självklart alla after-skiin på fjällgården.. de bästa after-skiin jag varit på, och vare sig jag vill det eller inte så kommer antagligen mina blåmärken som jag inte vet var jag fått ifrån att stanna kvar en stund med.

Känns konstigt att sitta här nu, två flak och några tusenlappar fattigare alldeles ensam och börja plugga igen det första jag gör efter att ha bott tillsammans med 7 andra galna människor men väldigt kul att träffa de andra här hemma igen. Igår blev det kladdkaka hos Hanna och sedan Solsidan med Agneta och Emil. Jag tog inte ett steg utanför huset efter att jag väl kommit in igen!


Nu får bilderna visa hur det var i Åre:

Oscar, Sandra och Häger


Lisa, Nina, Lollo, Camilla, Emilia, Martin och Frida


Väldigt internt


After-ski på fjällgården


Kommentarer
Postat av: Cajsa

bodde du ensam med 6 killar :P

2010-02-08 @ 09:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0