första, andra, tredje..

..Såld!
Var på möte på swed-jobbet igårkväll och fick reda på allt om bl a annat pensioner och betalkort och jag blev helt såld. Nu tycker jag att alla borde skaffa sig ett betalkort, ok inte alla, de som har svårt att hålla i pengarna kanske ska passa sig (Sandra ;)) men så länge man kan hålla i pengarna och betalar sina räkningar så är det ingen ränta och man kan kolla upp alla dragningar innan man betalar, så har det dragits fel någonstans blir du aldrig av med de pengarna. Särskilt bra när man är utomlands och det är svårt att få sina pengar tillbaka.. det är ju kanoners, precis vad jag behöver!
Finns till och med ett WWF-kort för den miljömedvetna.
Och till pensioner, nu känner jag mig som en riktig bankrådgivare men: Börja pensionsspara genast om du inte gör det. Kan dra upp en massa anledningar till att du borde göra det men då stänger du väl ner min blogg..

Ikväll blir det födelsedagsfirande för Ida, Hanna och Agneta som fyllt/fyller år. Presenterna är fixade, maten inhandlad och det enda jag behöver göra är att städa upp här hemma men jag orkar inte.. bättre att städa när de har åkt, lär ju vara skitigare då än nu i alla fall

Dags för en middagsvila innan jag hämtar Ida på tågstation tror jag allt. Kläm

Vila såhär kanske?


eller kanske såhär?


eller varför inte såhär?

Kommentarer
Postat av: Agneta

haha klockrena bilder..måste vara oehört intressanta lektioner :)

2010-02-19 @ 16:58:47
Postat av: Sandy

Detta var nog det bästa inlägget någonsin ;)

2010-02-19 @ 17:11:58
Postat av: Ida

Ahhhhh! Vad roligt :)

2010-02-19 @ 18:29:56
URL: http://idiisen.blogg.se/
Postat av: Nina

HAHAHAHAH rooooligt =D

2010-02-22 @ 16:09:44
URL: http://ninanorlin.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Hhahaha... vilken latis ;) SANDRA

2010-02-24 @ 12:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0