Vadå? Nakna?

jahopp, nu börjas det.. jag sackar efter med att skriva i min blogg. Precis vad jag var rädd skulle hända. Men jag kan tala om att inget annat än plugg och jobb har hänt så har ju inte haft så mycket att skriva om.. kanske kan skylla på det??

Nu idag tog jag helg, en hel dag för tidigt.. det är det som är alldeles underbart med att plugga. Imån ska jag sova precis hur länge jag vill, äntligen!

Igår höll vi i ett två timmar långt seminarie och det gick jättebra, inte ens nervös innan. Jag börjar riktigt gilla det här att vara den som sköter och bestämmer en hel klass.. höhö

Imån ska jag faktiskt köra (om jag får ut min insnöade bil) till Småland. Var ju nästan längesen sist. Bland det första jag ska göra när jag kommer hem är att äta upp mammas mat och hälsa på mina fina syskonbarn, har saknat de små prinsessorna.
På kvällen blir det en riktig bya-fest. Ni som kommer från landet vet hur kul detta är, vi är 190 anmälda, alla känner alla och alla blir kalas-fulla. Jag hoppas att jag inte har något skvaller från den festen angående mig själv för då betyder det att jag antagligen inte kan visa mig hemma igen..

I början på mars är det fest hos Vickan i Varberg och samtidigt så tänkte jag passa på att kolla på Cajsa när hon tävlar i bugg där, har inte fått se det ännu och det ska bli jättekul!! Ska skrika och heja på henne som fasen.
Precis som förra gången så är det meningen att vi ska till kall-badet. Förra gången kom vi dit förberedda med bikinin nerpackad och allt. Står och ska betala inträdet när en oroande skylt väcker min uppmärksamhet så jag frågar genast expediten vad dom menar med nakenbad?? Japp, helt riktigt, bikinin åkte hem lika torr som den var när vi kom dit.. Men roligt var det ^^

Utanför kallbadet i Varberg


Vickan, Linda, jag och Cajsa på bryggan där vi hoppade i vattnet


Kommentarer
Postat av: Nina

du e ju himla bra på att prata framför folk, men visst e det skönt att ha det avklarat =D

Kram**

2010-02-11 @ 18:53:34
URL: http://ninanorlin.blogg.se/
Postat av: jenni

ohja! ännu en sak som man fått avklarat! kommer bli rena semestern när denna kursen är avklarad. Kläm!

2010-02-11 @ 19:30:33
URL: http://josephson.blogg.se/
Postat av: Nina

veeeerkligen, njuter nu av att ha två veckor på mig att skriva hemtenta 4 semeeeester heheh

2010-02-14 @ 11:47:45
URL: http://ninanorlin.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Du är väl underbar :) Blev det nåt skvaller om dig på festen?? ;) Saknar

2010-02-15 @ 08:56:04
Postat av: jenni

Saknar dig med Cajsa! Du ska få veta allt om vad som hände på festen, men inte här :P

2010-02-15 @ 20:09:01
URL: http://josephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0