Dan efter kvällen innan..

Oh Yes!! det blev en sjukt bra knyt-fest! hade jättekul och tjatade säkert öronen av de flesta, särskilt Robie den stackaren som hamnade jämte mig fick stå ut med en hel del "jag-säger-så-viktiga,-kloka-och-livsavgörande-saker" även en hel del dansande blev det, garanterat hellre än bra. Fullast-priset går till min morbror och andra platsen till min moster så har en hel del att lära mig av dom, men det ligger säkert i släkten så ge mig några år sen ska jag nog kunna vinna priset med..
Robie och Fredriks kamera gick varm men min låg fint i bilen så skickar med en länk till deras hemsida om ni vill se lite biler från festen: http://www.robiefredrik.se/fotoalbum2010feb.htm

Kan också berätta att den 23/7 ska jag, Vickan och Cajsa på P!NK i Ullevi med Takida som förband, ska bli riktigt riktigt roligt, vi har pratat i flera år om att gå på hennes konsert och nu ska det äntligen bli av.

Fick ett samtal från min pappa idag, tydligen hade det skickats ett brev från Halmstad kommun om att min bil stått parkerad för länge på samma ställe.. Jisses, tänk om de hade flyttat på min bil, nästan gulligt av dem att skicka ett brev först och varna. Jobbigt för mig bara för nu måste jag flytta min bil ett snäpp varje dag.. jäkla snö som avslöjade mig.

Har även kommit på en nackdel med att ha en blogg.. folk slutar att ringa för att kolla hur jag har det och vad jag hittar på.. det gillar jag inte!

Ska även skryta lite med att tredje hemtentan blev godkänd, fick till och med lite beröm, det var skoj.
Nu tänker jag avsluta med lite bilder från Hives-konsterten i Trädgår'n från förra våren.

Swing

Sandy & me


Henke, me, Martin




Kommentarer
Postat av: Robie

Japp, du hade mycket viktiga saker att säga :-) Synd jag inte filmade iställer för att fota ;-)



Kram!

2010-02-15 @ 20:55:15
URL: http://www.robiefredrik.se
Postat av: jenni

Åh herregud! tur du inte gjorde det =). Allt positivt jag sa menade jag och allt negativt vara bara skitsnack!!



Kläm

2010-02-15 @ 21:31:47
URL: http://josephson.blogg.se/
Postat av: hin

dock ska jag tillägga att fullast var min far som fick gå hem redan halv tio, sen Anders och till slut Maria.. men alla inom släkten! :S

2010-02-15 @ 21:56:55
Postat av: Nina

vi fick oxå ett sånt brev när brorsans saab hade stått här i ett halvår hahahaha

2010-02-16 @ 16:45:28
URL: http://ninanorlin.blogg.se/
Postat av: jenni

ja just det ja, Olof, han gick så tidigt så jag glömde av honom.. han började väl klättra på ribbarna? haha

ett halvår nina..haha, då är det nog lugnt för min del =)

2010-02-18 @ 14:21:15
URL: http://josephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0