I want to live where soul meets body..

Höll på att försova mig till en föreläsning som började 13.15.. chock! De som känner mig vet att om jag sover till 10 på morgonen så har jag sovit riktigt länge.. Jag skyller allt på förkylningen som nästan tagit knäcken på mig, kanske lite lite på festandet med..

Tänkte att det vore ett brott av mig att inte dela med mig av min sjukt bra musiksmak så därför åker min spotify-lista med lite lugnare låtar med i dagens inlägg så ni får njuta lite med.

chill

Lyssna och Njut!

Pratade med Ida idag vilket var på tiden, tydligen så har hennes lillasyster Åsa börjat tävla i bugg och de ska också till tävlingen i Varberg, så nu blir vi två som står och skriker och hejar på Cajsa och Åsa.. Yeah!

Nu ska jag baka, plugga och sjunga till min musiklista
Puss o Pisk






Kommentarer
Postat av: Cajsa

Men gud vad roligt!! Du kommer ju få hejja dig hes den dagen :) Sanna tävlar ju i dubbelbuggen med!!

2010-02-18 @ 10:22:40
Postat av: jenni

vad kul!! jag som redan är hes.. =)

2010-02-18 @ 14:20:05
URL: http://josephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0