Puh.. (torkar svetten ur min panna)

Jag berättade ju om dresscoden på jobbet, inga synliga tatueringar. Idag på jobbet så helt plötsligt hör jag min chef:
- Jenni, vad är det där? också pekar hon med ett stort finger på min arm. Jag hade dragit upp tröjarmen lite utan att tänka på det och min tatuering var därför synlig.. Jag drog en rad svordomar inne i mitt huvud och hade ursäkten på tungspetsen när hon fortsätter:
- Gud vad fin den är, så himla vacker, vad står det? vad betyder det? och sen började hon berätta en massa historier om folk som hade gjort tatueringar och hur hon trodde att jag inte var en sådan person för att till slut visa min tatuering för en arbetskamrat som satt med ryggen emot.. Vad glad jag blev, och vilken lättnad!

Har haft mina goingar till syskonbarn på besök idag med, tror egentligen bara att syrran fiskade efter gratis kaffe men det gör inget för det var roligt att de kom och hälsade på. Synd jag inte kan visa hur Alva, den minsta dansade till musiken, tror minsann att hon är ett Baseballs-fan.. Hon lyckades även få tag på min kaffekopp och tog sig ett smakprov men av grimasen i ansiktet så tror jag inte att hon är en kaffe-kärring...än

Nu ska jag sova och nej, jag tänker inte titta på OS inatt heller..
over'n out

Alva


Agnes och Elin


Här görs tatueringen..

Kommentarer
Postat av: cajsa

Jag tittade inte heller på OS inatt, men jag såg när anja ramlade på kvällen. Stackarn. Coolt hopp dock ;)

2010-02-18 @ 10:20:31
Postat av: jenni

jag missade det helt eftersom jag satt på jobbet, men känns som dom kommer visa repriser på det som jag kan se =)

2010-02-18 @ 14:19:00
URL: http://josephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0