Myror i brallan

Puh, höll på att få lite panik igår. Som Hanna sa så är det över ett år sedan som jag hade en helg utan något inplanerat och det enda jag har gjort under den tiden är att önska mig en helg där jag har absolut inget att göra.
Igår konstaterade jag att den helgen var på väg och jag höll på att få panik, jisses vad stressad jag blev av att inte veta vad jag skulle göra.. Jag som inte ens kan se en hel film utan att börja bli rastlös skulle nu alltså sitta en hel helg utan något planerat. Men som tur är så har den lediga tiden redan lyckats minska.
På fredag blir det inflyttningsfest hos Emelie som flyttar in i samma hus som mig, tur det finns hiss så jag slipper gå så långt till festen.. Sedan på söndag så blir det handbollsmatch, kan meddela att Agnetas lillebror gått vidare i uttagningen för landslaget. Jippi!!

Ikväll blir det film med Hanna, My och Sandra hemma hos mig.. Dagboken verkar det bli så får plocka fram lite servetter till tårarna.. (inte mina)

Nähepp, tillbaka till plugget, tjingeling badring


Jag har fått lite klagomål på att det är alldeles för lite urringat på bilderna på bloggen så därför lägger jag upp denna bilden, hoppas du blir nöjd ;)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hahaha... snygga tuttar måste jag säga :) Annars gillar jag reklambilden på killen som visar jeans från JC.

2010-02-24 @ 12:06:52
URL: http://roosord.blogg.se/
Postat av: jenni

gah.. nu är jc-killen borta, jag som velat se det..

2010-02-24 @ 16:18:41
URL: http://josephson.blogg.se/
Postat av: cajsa

hihi... tji fick du. pilutta dig

2010-02-25 @ 07:17:39
URL: http://roosord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0