Hur man dränker en blondin: limma fast en spegel på botten av poolen!

Jahopp, då var man riktigt blond nu då.. på huvudet inte i det. Har varit hos frissan och blonderat håret och bestämt att det ska få växa ut och bli ganska så långt men mycket uppklippt.. kan bli spännande och följa hur det blir. Håret blev i alla fall så ljust och fint så vårkänslorna riktigt spirade i mig. Efter att ha varit inne på Göte Karlssons foto och tagit kort för swedbank traskade jag rakt över gatan och råkade hamna inne på Carlings där jag köpte både vårjacka och en blommig klänning så nu solen är jag redo.. kom bara kom!!

Sedan startade jakten på Målet, en bok på 300 sidor som jag skulle läsa klart idag, var väl sådär planerat av mig, kom till sidan 73 innan det var dags att traska iväg till swedbank och jobba, vilket gick riktigt bra idag btw.. Skoj! Trodde i min enfald att jag skulle lyckas få tag på boken på biblan i stan men icke, fick traska iväg till andra sidan Halmstad och låna den av Sand som satt på högskolebiblioteket.. Tack gode för henne =)

Skrev färdigt min hemtenta igår med så en sak mindre att kryssa för, kan tala om att det ogillas skarpt när folk berättar hur skönt dom har det på spahotell medan jag skriver hemtentor.. inte helt okej faktiskt..känn dig inte träffad P.

Nu härliga natt väntas det 227 sidor med Målet!


Blond o glad!

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Träffade Hank förra helgen och lovade hälsa dig! kom på det nu! Puss

2010-02-26 @ 10:13:21
URL: http://roosord.blogg.se/
Postat av: jenni

Åh, vad skoj!! Puss

2010-02-26 @ 16:33:58
URL: http://josephson.blogg.se/
Postat av: Ida

Kan inte undanhålla att jag INTE är avundsjuk på er.. E rätt skönt o va ledig :)

Snygg du är i håret!

Ja o Mattias e på roxette, ev. Björn o Jessica med, hoppas de e OK. Vi kan boka härifrån på måndag.

Rings i helgen! Puss

2010-02-26 @ 23:45:25
URL: http://idiisen.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det blev inte laxrosa va? Det minns jag väl hur det gick sist...

2010-03-02 @ 20:32:51
Postat av: jenni

hahaha.. nej bara blont denna gången =D

2010-03-02 @ 20:38:37
URL: http://josephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0