Det smälter..

Inflyttningsfesten i fredags var kanon! Både nytt och gammalt folk att tjöta med. Jag ska tydligen göra en ny tatuering om ett år också.. Jag och Putte har lovat varandra dyrt och heligt att vi ska beställa tid hos Andy's tatto och tatuera oss, så nu i veckan ska vi går ner dit och göra det. Tur att de har ett års väntetid så jag hinner komma på och bestämma mig för vad jag vill ha..

Igår var det filmkväll hemma hos Hanna, Jag och Emil traskade in till stan och käkade sedan vidare in på hemmakväll och hyrde tre filmer..
Jag, Emil, Hanna och Emelie satte med förväntan på den första filmen '500 days of summer' och den handlade visst inte alls om sommar, jag tyckte ju att det var lite knasigt att man fick ihop 500 dagar med bara sommar. Efter halva filmen var det ingen som riktigt tittade längre.. riktigt seg film men man var ju tvungen att se slutet och hoppas på något lyckligt, men nope..
Nästa film hade vi lyckligare förhoppningar på. 'LA Gigolo' men där blev vi lurade också. Vet inte om det var för att filmen är bra eller om det bara är så att Ashton Kutcher är sjukt snygg som man tittade på hela filmen utan avbrott. Dock inget lyckligt slut där heller..
I sista filmen 'I love you man' fick vi äntligen vårat lyckliga slut så vi kunde gå och lägga oss med ett leende på läpparna. Innan slutet så mådde man dock lite dåligt, avskyr när man skäms åt folk i filmer..

Inatt fick jag ett sms av Bullen. Klockan fem mitt i natten och antagligen i ett onyktert tillstånd kommer hon på att jag ska ha pengar av henne och att jag ska skicka över kontonumret till henne.. hahaha.. vem tänker på sånt då..

Har även tagit tag i Jöken, eller Juridisk översiktskurs som jag har ansökt om att få läsa i sommar.. jag menar varför ha sommarlov om man kan plugga då med..

Idag blir det handboll! me like big time

Och det viktigaste av allt, Halmstad smälter!! och det började när jag köpt min vårjacka så jag tänker känna mig ansvarig för detta, ni kan tacka mig när vi ses =)
Nu blir det en vårpromenad med Emelie


Våren i Halmstad 2009



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vill med ha vår. Funderar på att sluta tidigare på fredag och springa in en snabbis på skoboo i ullared!! Mmmm :)

2010-03-02 @ 10:46:07
URL: http://roosord.blogg.se/
Postat av: jenni

Åh, vad synd att jag har seminarie, annars hade jag kunnat åka hem till dig så kunde vi åkt tillsammans :( Vi måste alla ta en drink eller ett glas vin på kvällen sen när vi är framme :)

2010-03-02 @ 12:30:58
URL: http://josephson.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Självklart att vi måste mysa till det lite!! Jag tänkte vi kunde göra lite tapas till vinet som vi sa på tel. och smaska på. Vad tror du om skinkrullar, Gratinerade kronärtskockor och tzatziki? Kanske några chili och vitlöksstekta räkor?? Jag blir hungrig av bara tanken.

2010-03-03 @ 12:00:30
URL: http://roosord.blogg.se/
Postat av: jenni

fy fasen Cajsa, det borde kommit en varning med det inlägget.. hade precis kommit hem från jobbet och var hungrig som tusan när jag läste inlägget.. kommer bli sjukt gott!

2010-03-03 @ 22:39:56
URL: http://josephson.blogg.se/
Postat av: alexandra

Ååh vad skönt med vårväder!

2010-03-03 @ 22:57:30
URL: http://aforselius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0