Befriat csn

Fick in mitt lilla studiestöd på 4000kr och försvann snabbt in till stan för att befria pengarna från ett liv instängt på kontot, för som den ekonomistudent jag är så vet jag att man måste låta pengarna rulla för att hålla ekonomin igång. Så tack vare mig så rullar det nu 4000kr extra i den svenska ekonomin och jag har ett par jeans, en skjorta och lite småsaker extra i min garderob.

Idag ska jag börja på mitt nya jobb på swedbank.. Spännande. berättar mer om det sen när jag varit där.

Idag så är Sandra på väg och plockar ut våra tågbiljetter till Åre och väskan står redo att börja packas i, pjäxorna ligger i bilen och jag har hittat mina skistar-kort som ska laddas.. snart så!! YEAH!!

Nu blir det en fika med tjejorna



Swing it, som magistern sa.


Tjejorna


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Gott!! låter som att du gör slag i saken av det så kallade konsumeringslivet vi lever!!

2010-01-26 @ 13:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0