Galopp galopp..

Mycket intressant och högst aktuellt ämne. Ni var verkligen riktigt duktiga, Grattis!
Yeah! fick jättebra kritik på våran föreläsning idag, sjukt skönt att ha det gjort men skulle faktiskt gärna göra det en gång till, var jätteroligt. Särskilt diskussionerna som uppstod efteråt.

Sista tiden har jag verkligen varit en riktigt tråkig plugghäst (inga fördomar) och tyvärr är det inte slut än. Gillar inte att jag missar filmkvällen med tjejorna ikväll bara för att jag måste skriva en hemtenta som ska bli klar någon gång inatt.. tur jag har fjorton timmar på tåget som jag kan sova bort sedan.
Fick tillbaka sista hemtentan jag skrev och klarade den.. Gott och slippa komplettering!

Har banksekretess på jobbet så kan inte berätta så mycket om det men igårkväll satt jag helt själv och jobbade, framsteg! så nu blir det till att börja jobba på riktigt.


Tillbaka till plugget // Swing



Jag som plugghäst (tvek) i gymnasiet


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vem sitter du jämte??

2010-02-01 @ 08:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0