Jag behöver en stor stark...

...man att hålla i handen så jag inte blåser bort med snöflingorna. Jag tror allt att det är snöstorm idag!
Jag börjar tvivla starkt på den där växthuseffekten.

Vid sådana här tillfällen gillar jag att bo i Halmstad, inte för att det gjort mig van vid blåsten utan för att jag inte behöver ge mig ut i bilen för att ta mig någonstans. Här i Halmstad är det gång-avstånd till allt, så inga avvåkningar här inte.

Var på swed igår och fick reda på dresscoden, från och med nu är det slut på kortkort och djup urringning, inga piercingar eller tatueringar synliga.. attans, hur ska jag klara mig utan den lilla svarta..

Nu ska jag ut och pulsa i snön igen.


Sandy och Bullen



Kommentarer
Postat av: Cajsa

Din stackare. Du har ju alltid kort kort och uringat på dig. Nästan så tuttarna hoppar ut. Hoppas du överlever denna förändring ;)

2010-01-28 @ 08:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0