Tyngden på dalskidan, älskling!

Trodde verkligen aldrig att jag skulle klara av det, att jag tagit på mig alldeles för mycket i skolan och med jobbet men nu är sista hemtentan ivägskickad och nu snart bär det av till högre och kallare breddgrader.
Har verkligen levt upp till mitt smeknamn, södra sveriges mest upptagna tjej.

Stackars Emil har fått följa med mig överallt i stan på jakt efter ett par sista minutenköp idag. Sedan blev det lunch på Plaka, älskar grekist!
Hittade ett par stövlar, självklart de dyraste som fanns. Men när jag kom till kassan var det visst rea på dem, utan att jag sett det.. glädje på det. 

Mitt största problem just nu är hur jag ska få in allt i väskan, två flak öl tar mer plats än man kan tro och ingen vill ta med sig en hårfön åt mig..

Nu försvinner jag på en vecka och kommer antagligen hem med en skrumplever men förhoppningsvis alla andra kroppsdelar på plats.

och till sist: Grattis Agge till vinsten på tävlingen ;)

Puss o Pisk, Kram o Kläm

Emil (Bägarn)
  

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Jag känner att jag är nöjd med att någon annan tagit över titeln som den mest upptagna människan :) Lämnar med stolthet över stafettpinnen! Ha det så roligt i backen nu!

2010-02-01 @ 08:00:41
Postat av: Lillasyster

Bara två flak öl? Jenni... börjar du bli gammal?

2010-02-03 @ 12:36:44
Postat av: cajsa

Hahaha... bra jossan. Hon börjar tappa formen.

2010-02-04 @ 08:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0