25 * 2 = dans och fest!

I fredags var det dags att sätta sig i bilen och rulla mot Småland för att jobba, var tre veckor sedan jag var hemma sist så det kändes riktigt roligt att få komma hem och bli uppdaterad om allt skvaller därhemma. Det var en hel del dessutom, några som ska ha barn, inbrott på nåt ställe och nån som skulle börja plugga.. äkta bya-skvaller helt enkelt.

Efter nån enstaka timmes sömn på jobbet var det dags att gå på 25-års fest. Lena och Emma som blivit gamla som gatan, tur man har långt till dess... typ.

Ung som jag fortfarande är så ansåg jag att jag klarade av att festa en hel natt även nykter så efter att ha plockat upp Anna och Marie körde vi, och körde, och körde. Till slut hamnade vi i en sockenstuga mitt ute i.. tja, säg det..
Men gud vad roligt det var! Vi dansade som sjutton (kan utläsas som FAAN, men jag vill inte svära i bloggen)!! fick till och med köra lite buggsvängar. Var inte hemma förrän 4 på morgonen, lagom roligt att gå upp dagen efter för att jobba tio timmar men det var det klart värt!

Eftersom jag var nykter så tänkte jag att jag skulle sluppit blåmärken efter denna festen för en gångs skull.. och det gjorde jag! det blev en bula på ankeln istället.. hur lyckas jag?

I alla fall, TACK Lena och Emma, det var riktigt riktigt roligt! Hade glömt hur roliga de där "hemma"-festerna kan vara.

Att längta till nu: Efter tentan på Onsdag har jag ingen föreläsning och inget att plugga på förrän torsdagen veckan efter.. YEAH! Då blir det en sväng tillbaka till Småland, hälsa på farmor, Cajsa o Martin, Robin o Issa, Systrarna, syskonbarnen och så många jag hinner.. Kanske en sväng till Ullared och Ikea..?

Ska bli lite kul att börja på de nya kurserna med, ska äntligen få plugga tillsammans med mina klasskamrater, var ju riktigt längesen.. =)

Förresten kom på på biblioteket idag att jag ogillar när folk stänger toalocket på offentliga toaletter.. då måste man ju ta i det.. lite äckligt!


Killarna i klassen från sin bästa sida!


Tjejerna från sin bästa sida..?


Tyvärr Sandra, du slapp inte =)






Kommentarer
Postat av: Agneta

haha vackra är nog det sista vi är;) men kul hade vi och våra outfits kommer vara ett minne för livet! tycker sandra ska köra en favorit i repris snart ;)

2010-03-15 @ 20:50:03
Postat av: Sandy

Haha, en ONE-man show! Me liiike ;)

2010-03-15 @ 21:38:16
Postat av: Ida

Haha, vi skulle haften bild på Sandra på väg hem i regnet... Det hade varit vackert :)

2010-03-16 @ 11:13:03
Postat av: Lena

Men vännen! ha inte varit inne och läst på ett tag. Tack själv!! fina ord, fest va det ;) måste ringa dig ivkäll, måste tjööööta lite! =)

2010-04-13 @ 11:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0