Livets tio budord!

Då var det dags att sammanfatta helgen som varit för några dagar sedan. Hade en galet rolig helg i Varberg med tjejerna. Definitivt värt all stressplugg innan.
Helgen började med att Vickan plockar upp mig på tågstationen i mysbyxor och kängor, sedan bar det av till affären tillsammans med Cajsa. Inne på Hemmakväll var det dags att köpa godis och smålänningar som vi är insåg vi att om vi köper ett kilo blir godiset billigare.. Vickan plockar lite försiktigt så Cajsa säger till henne att ta lite mer samtidigt som jag pekar på i princip varenda sort.. det hela råkade sluta med att vi står i kassan med nästan två kilo godis.. Ingen av oss ville betala för vi skämdes över våran stora påse.

Hemma hos Vickan igen mötte Sanna upp oss, där blev det tapas och lite mer vin än vad vi tänkt oss..

Lördagen började med buggtävling. Vi åkte ner så vi hann se Sanna dansa dubbelbuggen, de kom trea! Grattis till dom!! Cajsa och Jonas gick vidare till semifinal men tyvärr tog det slut där.. inte för att jag är expert men jag tyckte att de dansade jättebra och borde ha gått vidare till final.. och jag är inte partisk när jag tycker det.
Träffade även Ida som var där och hejade på sin syster.. smile på det!

På kvällen kom Emelie och Jessica och vi drog ner till campingens bastu där det spårade en hel del.. på något sätt hamnade ostbågarna i näsan på folk, jag på golvet och dansen var inte i världsklass precis och vi hade lika kul dagen efter åt bilderna som under kvällen.

Vi fortsatte kvällan inne i Varberg sedan.. På dansgolvet plockar Emelie bort mitt sugrör och kastar iväg det, tyvärr råkar det hamna rätt i ansiktet på en vakt som kom gående.. hahaha.. bitter blev han men Emelie lyckades prata bort det..

Jag tror även att vi kan ha gjort oss ovänner med stans taxi-chaufförer.. eller så är de allmänt buttra, förstår inte, vi som var på så gott humör. Har även tagit min kortaste taxi-resa hittills, 1.1km..

Söndagen blev det film, Bröllopsfotografen och sedan hemresa tillsammans med Sanna


Har snott lite bilder från facebook eftersom jag inte orkat ladda upp mina egna än :)


Fredagen, tapas o vin


Jessica, Sanna, jag, Emelie och Cajsa längst ner, bara Vickan som saknas



Kommentarer
Postat av: Strutzen

Hahaha du e för skön gumman. Ja vakten blev nog inte så glad, men ja höll masken ganske bra ändå, sa förlåt o log tur att han föll för min charm o att de fick gå för denna gången hahhaha ;)

2010-03-10 @ 20:20:44
Postat av: Cajsa

Hahaha... jag som trodde budordern skulle komma upp här ;) Om du gjorde din kortaste taxiresa så gjorde jag iaf mitt längsta 200m lopp med vickan ;) aldrig att jag hade gått den biten en gång till den kvällen.

2010-03-11 @ 14:13:22
URL: http://roosord.blogg.se/
Postat av: jenni

hahaha..lovar att Vickan mycket väl visste att det var över en kilometer men att du inte skulle följt med henne om hon sagt det.. vad sjukt att vi ville dra så fort ni kom tillbaka förresten.. ni missade ju hela efterfesten.. =)

haha.. kan ju inte dela med sig av livets tio budord till vem som helst..de kommer nog smygande lite då och då.

Emelie.. han föll som en fura för din charm.. men jag fick din drink.. höhö =D

2010-03-11 @ 19:37:26
URL: http://josephson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0