Historien om min korta karriär som heminredare.

Idag har jag haft besök av Lena. Vi blev 'bästisar' i tvåan i småskolan och har varit vänner ända sedan dess. Lena stod för det goda inflytandet i mitt liv och jag stod för det dåliga i hennes, skäms fortfarande lite ibland över att mitt inflytande fick henne att börja svära och jag vet inte hur många gånger jag försökte få henne att börja bråka med sina syskon.. sådana nöjen hade jag som barn. Men Lena verkar inte ha tagit all för stor skada av att ha umgåtts med mig, hon är ju fortfarande en alldeles underbar person!

Dagen började i alla fall (alldeles för tidigt!) med en promenad till Andy's Tattoo där jag mötte upp Putte. Vi fick en tid i slutet på Januari till våra tatueringar, även Cajsa har fått en tid. Nu ska vi bara komma på vad vi vill göra med^^ 
I alla fall så har första delen i vårat löfte hållts, nu ska bara ingen banga ur heller, och med ingen menar jag Putte!

Jag och Lena tog en runda på stan och in i en inredningsbutik. De hade fått in en massa fint i ljusa färger nu till våren och jag blev jättesugen på att byta ut mina gardiner och soffkuddar till en rosa färg, var verkligen jättefint inne i butiken, men kom på i sista stund innan jag köpte gardinerna att jag nog ska vänta lite och kolla hur jag tror det skulle se ut hemma först.
Där står jag i min lägenhet och försöker bilda mig en uppfattning om hur fint det skulle vara när jag inser att mitt golv ju är åt det röda hållet! jisses hade ju inte sett klokt ut i världen om jag köpt hem en massa rosa..inte alltid bra att vara impulsköpare.

Dags att somna till Criminal Minds!


Lena <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0