All my bags are packed, I'm ready to go!

Ookeej!! Kanske var ett bra himla tag sedan jag skrev men varför inte ta upp drömmen som blogg-författare igen lagom inför flytten till Det Stora Brittannien, närmare bestämt London!

Så medan jag inte har något bättre för mig än att rulla på tummarna och vänta på att kunna slänga ner tandborsten i väskan i väntan på att dra kan jag ju mjuka upp med lite fin info om vad som hänt sedan sist.

Jag har tagit examen, eller egentligen inte eftersom jag ska fortsätta plugga i London men nu måste jag inte plugga mer, vilket jag egentligen inte var tvungen till för högskolan heller i och för sig, men för att få ut en kandidatexamen i företagsekonomi så behöver jag numera Inte plugga mer. Tadaa! någon som hängde med??

Vare sig ni hängde med eller inte firades i alla fall examensdagarna (vi lyckades hitta flera olika anledningar att fira varav vi blev "tvungna" att dra ut på det i flera dagar..) precis som om vi tagit examen och inte skulle studera en dag till i detta liv.

Sommaren som kom efter firades precis som om jag och mina vänner var...Pensionärer! vad gör man när man kastas in i vuxenvärlden på det där viset liksom. Jobb från 8-16 mån-fre och bara helgerna kvar att vila ut sig på inför nästa arbetsvecka. (Inget) skämt åsido så hann jag med lite grann festande exempelvis på Öland och i Smögen.. jag menar ojojoj, vad vi festade i Smögen, vi drack på vår altan och sen kom vi aldrig ens ut till dansställena, snacka om HÅRT! Rune och Lotta 75 på grannaltanen var ett så trevligt sällskap så vi blev helt enkelt kvar på altanen och drack ur våra vinglas, lagom pigga för att köra hem dagen efter..

Sommaren gick och nu ska jag alltså till London under hösten för att studera ytterligare ekonomi tillsammans med tre av mina klasskamrater, samt en av mina gamla nollor! Så på måndag den 12 sept drar 5 ekonomer till London för att rädda stadens pubkultur!! We will succeed, det tvekar jag icke på!

Första dagens examensfirande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback